Relationship between nostalgia marketing and traditional Sonoran desserts
At the beginning of the 1990s, various investigations developed the concept of 'nostalgia' to define consumer behaviors and preferences related to emotions and memories (Toledo and Lopes, 2016). Nostalgia marketing develops strategies based on people's emotions. In the specific case o...
Guardado en:
Autores principales: | Sánchez Caro, Daniela Karina, Camarena Gómez, Dena María, Pacheco Navarro, Ana Cristina |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe: |
Posgrados de la División de Ciencias Económica Administrativas
2022
|
Rochtain Ar Líne: | https://indiciales.unison.mx/index.php/Indicial/article/view/34 |
Clibeanna: |
Cuir Clib Leis
Gan Chlibeanna, Bí ar an gcéad duine leis an taifead seo a chlibeáil!
|
Míreanna Comhchosúla
-
PRÁCTICAS DE MARKETING Y ESTUDIOS EN LOS MERCADOS DE CONSUMO
le: Pacheco Navarro (coordinadora), Ana Cristina, et al.
Foilsithe: (2023) -
PRÁCTICAS DE MARKETING Y ESTUDIOS EN LOS MERCADOS DE CONSUMO
le: Pacheco Navarro (coordinadora), Ana Cristina, et al.
Foilsithe: (2023) -
PRÁCTICAS DE MARKETING Y ESTUDIOS EN LOS MERCADOS DE CONSUMO
le: Pacheco Navarro (coordinadora), Ana Cristina, et al.
Foilsithe: (2023) -
MARKETING AGROALIMENTARIO: APLICACIONES METODOLÓGICAS Y ESTUDIOS DE CASOS EN EL CONTEXTO GLOBAL
le: Espejel Blanco (Coordinador), Joel, et al.
Foilsithe: (2013) -
Association and predictive relationship between distress and sociodemographic and clinical variables in breast cancer
le: Moral de la Rubia, José, et al.
Foilsithe: (2019)