E-commerce consumer purchasing decisions in Sonora
Given the importance that the online consumer represents for the expansión of electronic commerce in Sonora, the article presents as an objective, to to investigate in the Sonora entity, the profile of the final consumer who buys through electronic retail commerce, since it expresses choices and dec...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Bocanegra Gastelum, Carmen Otilia, Vázquez Ruiz, Miguel Angel |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Posgrados de la División de Ciencias Económica Administrativas
2023
|
Διαθέσιμο Online: | https://indiciales.unison.mx/index.php/Indicial/article/view/52 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
INFLUENCE OF THE "DECISION MAKING" STRATEGY ON THE SELF-CONCEPT OF ADOLESCENT ALCOHOL CONSUMERS
ανά: HERNÁNDEZ PEDROZA, REYNA ISABEL, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Colombia & México: políticas públicas para promover el e-commerce en el contexto de la Alianza del Pacífico
ανά: Oviedo Facundo, María Del Mar, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
Colombia & México: políticas públicas para promover el e-commerce en el contexto de la Alianza del Pacífico
ανά: Oviedo Facundo, Oviedo Facundo, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
E-COMMERCE IN ONLINE SHOPPING IN TIMES OF PANDEMIC IN MEXICO.
ανά: Álvarez Gómez, Alba Geovany, κ.ά.
Έκδοση: (2023) -
INTEGRACIÓN ECONÓMICA: DINÁMICA Y RESULTADOS
ανά: Bocanegra Gastelum (Coordinadora), Carmen Otilia, κ.ά.
Έκδοση: (2017)