MOOC COURSES AS A MEANS OF THE INTERNATIONALIZATION OF THE CURRICULUMTHROUGH UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY
Los cursos en línea masivos y abiertos también conocidos como MOOCs han permitido que personas de diversas partes del mundo puedan profesionalizar sus conocimientos a su propio ritmo de manera autogestiva y autocalificable, volviéndose en un área de oportunidad de ampliar la oferta educativa y que s...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Vélez Tellez, Miguel Armando, Pérez Mendoza, Marcos, Cuevas Álvarez, María Cruz |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
UNIVERSIDAD DE SONORA
2023
|
Online Zugang: | https://revistainvestigacionacademicasinfrontera.unison.mx/index.php/RDIASF/article/view/546 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Disciplinary Reading and Writing: The Instructional Design of a MOOC course: Lectura y Escritura Disciplinar: Experiencia de Diseño Instruccional de un Curso MOOC
von: Ariza Pinzón, Vicky, et al.
Veröffentlicht: (2023) -
The innovation in the management of knowledge for internationalization
von: Martínez Rojas, Mario Alberto, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
University Social Responsibility from the Accounting Department: Student's perspective
von: Ballesteros Grijalva, Mónica, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Meaning, function and overcoming of the guilt in university young people: An analysis by sex
von: Valdez Medina , José Luis, et al.
Veröffentlicht: (2013) -
Academic performance in the mathematics I course in Economics and Administrative Sciences students: a longitudinal study: Academic performance in university students
von: Bautista jacobo, Alejandrina
Veröffentlicht: (2022)