MOOC COURSES AS A MEANS OF THE INTERNATIONALIZATION OF THE CURRICULUMTHROUGH UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY
Los cursos en línea masivos y abiertos también conocidos como MOOCs han permitido que personas de diversas partes del mundo puedan profesionalizar sus conocimientos a su propio ritmo de manera autogestiva y autocalificable, volviéndose en un área de oportunidad de ampliar la oferta educativa y que s...
Bewaard in:
Hoofdauteurs: | Vélez Tellez, Miguel Armando, Pérez Mendoza, Marcos, Cuevas Álvarez, María Cruz |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
UNIVERSIDAD DE SONORA
2023
|
Online toegang: | https://revistainvestigacionacademicasinfrontera.unison.mx/index.php/RDIASF/article/view/546 |
Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
Disciplinary Reading and Writing: The Instructional Design of a MOOC course: Lectura y Escritura Disciplinar: Experiencia de Diseño Instruccional de un Curso MOOC
door: Ariza Pinzón, Vicky, et al.
Gepubliceerd in: (2023) -
The innovation in the management of knowledge for internationalization
door: Martínez Rojas, Mario Alberto, et al.
Gepubliceerd in: (2017) -
University Social Responsibility from the Accounting Department: Student's perspective
door: Ballesteros Grijalva, Mónica, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Meaning, function and overcoming of the guilt in university young people: An analysis by sex
door: Valdez Medina , José Luis, et al.
Gepubliceerd in: (2013) -
Academic performance in the mathematics I course in Economics and Administrative Sciences students: a longitudinal study: Academic performance in university students
door: Bautista jacobo, Alejandrina
Gepubliceerd in: (2022)