A perspective of nursing education: research for discipline development
La formación en enfermería y su preponderante necesidad de progresar debe considerar la evolución tecnológica, educativa y social, así como la modificación en el perfil epidemiológico de la población. Todo esto requiere recursos humanos capacitados para responder a la diversidad de circunstancias, p...
Zapisane w:
1. autor: | Tinajero-González, Rosa María |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad de Sonora
2019
|
Dostęp online: | https://sanus.unison.mx/index.php/Sanus/article/view/76 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Social, professional and discipliner relevance of nursing
od: Vilchez-Barboza, Vivian, i wsp.
Wydane: (2019) -
Attitude towards research of undergraduate nursing students in a distance education context
od: Flores-Bazán, Tania, i wsp.
Wydane: (2023) -
The importance of nursing research in chronic diseases
od: López-González, Juan Alberto
Wydane: (2019) -
Perception of the quality of nursing care from the perspective of people hospitalized in a public hospital
od: Ruiz-Cerino, Juana María, i wsp.
Wydane: (2020) -
A qualitative approach to the dynamics of a higher education institution from the perspective of teachers
od: Cortez-Félix, Gustavo Enrique, i wsp.
Wydane: (2014)