Relationship between nostalgia marketing and traditional Sonoran desserts
At the beginning of the 1990s, various investigations developed the concept of 'nostalgia' to define consumer behaviors and preferences related to emotions and memories (Toledo and Lopes, 2016). Nostalgia marketing develops strategies based on people's emotions. In the specific case o...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Sánchez Caro, Daniela Karina, Camarena Gómez, Dena María, Pacheco Navarro, Ana Cristina |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Posgrados de la División de Ciencias Económica Administrativas
2022
|
Accès en ligne: | https://indiciales.unison.mx/index.php/Indicial/article/view/34 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
PRÁCTICAS DE MARKETING Y ESTUDIOS EN LOS MERCADOS DE CONSUMO
par: Pacheco Navarro (coordinadora), Ana Cristina, et autres
Publié: (2023) -
PRÁCTICAS DE MARKETING Y ESTUDIOS EN LOS MERCADOS DE CONSUMO
par: Pacheco Navarro (coordinadora), Ana Cristina, et autres
Publié: (2023) -
PRÁCTICAS DE MARKETING Y ESTUDIOS EN LOS MERCADOS DE CONSUMO
par: Pacheco Navarro (coordinadora), Ana Cristina, et autres
Publié: (2023) -
MARKETING AGROALIMENTARIO: APLICACIONES METODOLÓGICAS Y ESTUDIOS DE CASOS EN EL CONTEXTO GLOBAL
par: Espejel Blanco (Coordinador), Joel, et autres
Publié: (2013) -
Association and predictive relationship between distress and sociodemographic and clinical variables in breast cancer
par: Moral de la Rubia, José, et autres
Publié: (2019)