E-commerce consumer purchasing decisions in Sonora
Given the importance that the online consumer represents for the expansión of electronic commerce in Sonora, the article presents as an objective, to to investigate in the Sonora entity, the profile of the final consumer who buys through electronic retail commerce, since it expresses choices and dec...
Na minha lista:
Principais autores: | Bocanegra Gastelum, Carmen Otilia, Vázquez Ruiz, Miguel Angel |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Posgrados de la División de Ciencias Económica Administrativas
2023
|
Acesso em linha: | https://indiciales.unison.mx/index.php/Indicial/article/view/52 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
INFLUENCE OF THE "DECISION MAKING" STRATEGY ON THE SELF-CONCEPT OF ADOLESCENT ALCOHOL CONSUMERS
por: HERNÁNDEZ PEDROZA, REYNA ISABEL, et al.
Publicado em: (2015) -
Colombia & México: políticas públicas para promover el e-commerce en el contexto de la Alianza del Pacífico
por: Oviedo Facundo, María Del Mar, et al.
Publicado em: (2022) -
Colombia & México: políticas públicas para promover el e-commerce en el contexto de la Alianza del Pacífico
por: Oviedo Facundo, Oviedo Facundo, et al.
Publicado em: (2022) -
E-COMMERCE IN ONLINE SHOPPING IN TIMES OF PANDEMIC IN MEXICO.
por: Álvarez Gómez, Alba Geovany, et al.
Publicado em: (2023) -
INTEGRACIÓN ECONÓMICA: DINÁMICA Y RESULTADOS
por: Bocanegra Gastelum (Coordinadora), Carmen Otilia, et al.
Publicado em: (2017)